Konkurs

Konkurs na plakat społeczny “Segreguj elektroodpady!”. Do wygrania 8 000 zł.
Z okazji Międzynarodowego Dnia bez Elektroodpadów, który przypada 14 października, RLG Systems Polska organizuje konkurs na autorski plakat społeczny promujący prawidłowe postępowania ze zużytym sprzętem elektrycznym i elektronicznym. Zwycięzca lub zwyciężczyni otrzyma nagrodę finansową w wysokości 8000 zł. Ponadto, organizator przewidział dwie dodatkowe nagrody za zajęcie drugiego i trzeciego miejsca (odpowiednio 4000 zł i 2000 zł). Prace wybranych uczestników ukażą się również na portalu NOIZZ.pl, patrona medialnego akcji oraz będą pokazywane podczas kampanii edukacyjnej w social mediach z udziałem twórców i twórczyń internetowych działających w tematyce eko.
Cel konkursu
Konkurs ma na celu zwrócenie uwagi opinii publicznej na problem niewłaściwego obchodzenia się z zużytym sprzętem elektrycznym i elektronicznym. Jak podaje WEEE Forum, Europejczyk wyrzuca do kosza na odpady zmieszane nawet 1,4 kg elektroodpadów, a niemal 5 kg z nich trzyma w szufladach, zamiast oddać do recyklingu (1).To oznacza, że cenne surowce, w tym rzadkie metale, nie są zawracane do obiegu.
Więcej na temat problemu elektroodpadów znajduje się w briefie merytorycznym załączonym do Regulaminu Konkursu.
Uczestnicy
Uczestnikiem Konkursu może być każda osoba, która ukończyła 18 lat i zaakceptuje postanowienia Regulaminu Konkursu.
Czas trwania konkursu
Konkurs trwa od 14.10 do 14.11.2022 r. włącznie.
Zgłoszenie do konkursu
Swoją propozycję plakatu (plik PDF do 2 MB / większe przez wetransfer lub inny serwis, rozmiar A4, rozdzielczość 72 ppi) wraz z wypełnionym formularzem zgłoszeniowym należy przesłać na adres konkurs@rev-log.com do 14.11.2022 r.
Regulamin
Wszelkie szczegóły związane z przebiegiem konkursu znajdują się w Regulaminie.
W razie jakichkolwiek pytań, zapraszamy do kontaktu pod adresem konkurs@rev-log.com
Jury
Luiza “Lui” Kwiatkowska Ilustratorka, projektantka postaci, tatuatorka i aktywistka. Na codzień mama dwójki dzieci, opiekunka dwóch kotów i psa.Rysowanie jest dla niej nie tylko pracą, ale przede wszystkim pasją oraz sposobem autoterapii. Dzięki sztuce potrafi wyrazić lepiej niż słowami swoje uczucia i myśli – zarówno te bardzo prywatne, jak również te, które są narzędziem jej sprzeciwu wobec łamania praw człowieka i natury. Jej prace są inspirowane naturą, głównie dziką i leśną. Lubi wplatać również motywy magii i ducha animacji.
Poza pracą stricte ilustratorską działa aktywnie w organizacjach i ruchach społecznych – głownie Extinction Rebellion, od niedawna jest także prezeską Fundacji Porosty, której głównej celem jest tworzenie sztuki bliskiej naturze, wspieranie dobrego, zrównoważonego wzornictwa oraz duży nacisk na ARTivism – czyli aktywizm poprzez sztukę, w obronie praw mniejszości oraz przede wszystkim Matki Natury.
https://www.instagram.com/luikwiatkowska/
Monika Wyciechowska
Education Marketing Manager, RLGProjektuje i realizuje publiczne kampanie edukacyjne w zakresie prawidłowego postępowania z odpadami opakowaniowymi, bateriami i akumulatorami oraz ze zużytym sprzętem elektrycznym i elektronicznym od kilkunastu lat. W tworzonych projektach stawia na merytoryczną wartość, ciekawe rozwiązania oraz dopasowanie narzędzi komunikacji do odbiorcy. Edukatorka, autorka materiałów edukacyjnych dla dzieci, artykułów, kampanii łączących edukację z pomaganiem innym. Prowadzi szkolenia, webinary i projekty edukacyjne skierowane do przedsiębiorców i ich pracowników. Absolwentka ochrony środowiska. Prywatnie miłośniczka podróży i spędzania czasu na świeżym powietrzu.
https://www.linkedin.com/in/monikawyciechowska/
Dominika Lenkowska Piechocka
Założycielka Who Will Save The Planet i eko-edukator.Wspiera organizacje w projektowaniu strategii zrównoważonego rozwoju i kampanii komunikacyjnych, które przynoszą realną wartość interesariuszom. Dominika jest ekspertem z kilkunastoletnim stażem w zakresie komunikacji korporacyjnej i komunikacji zmian, facylitatorką, mówczynią TEDx, blogerką i jedną z ekspertek programu Climate Leadership powered by UN Environment. Jest także animatorką Mozaiki Klimatycznej.
https://www.linkedin.com/in/lenkowskapiechocka/
https://www.instagram.com/whowillsavetheplanet/
Michał Bachowski
Dyrektor kreatywny serwisu Noizz.pl, który współpracuje także z festiwalem Gdynia Design Days jako członek rady programowej i kurator wystaw. Michał z wykształcenia jest ekonomistą i design managem. Swoją drogę zawodową zaczynał w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego, pracując przy doradczych dla takich firm jak Leroy Merlin, PROFIm czy Zelmer. W latach 2012-2018 był częścią redakcji serwisu o trendach rynku i kultury F5, gdzie doszedł do stanowiska zastępcy redaktora naczelnego.
https://www.linkedin.com/in/micha%C5%82-bachowski-a75b9143/
